Are you new here?

Please register your account here

Behandeling klachten

Datum : 23-11-2018 | Gepost door : ilse vandenbulcke


 

Taal en klachten De taal van de overeenkomst Is ook de taal waarin de aan de kredietovereenkomst voorafgaande informatie aan de kredietnemers is verstrekt en waarin tussen Delta en de kredietnemers tijdens de uitvoering van de overeenkomst zal worden gecommuniceerd.

 

Voor eventuele klachten in verband met deze kredietovereenkomst kunnen de kredietnemers zich wenden tot : Delta nv Wevelgemstraat 122 8930 Lauwe Tel:056/41457 3 E-mai:linfo@delta-leningen.be

Als de consument en de kredietgever er niet in slagen hun geschil onderling op te lossen , dan kan de consument gebruik maken van de website om klacht in te dienen via het meldpunt van Algemene Directie Economische Inspectie deel van de Federale Overheidsdienst Economie(FOD), North Gate, Koning Albert Il- laan 16, 1000 Brussel.

Contactformulier consumenten https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/nl/welkom

of via het meldpunt van Ombudsfin -Bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen Koning Albert Il-laan 8 bus 2 1000 Brussel

https://www.ombudsfln.be/nl/partlculleren/klacht-lndienen/

 

 

Een lening aanvragen of berekenen?

Klik hier om een aanvraag te starten.

Nieuwsberichten

Openingsuren

  • Maandag
  • Dinsdag VM
  • Dinsdag NM
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • 09.00 - 16.00
  • 09.00 - 12.00
  • 14.00 - 19.00
  • 09.00 - 16.00
  • Gesloten
  • 09.00 - 16.00
Let op, geld lenen kost ook geld.